úterý 10. května 2016

Zase zpátky ♥

Ahoj ♥
Konečně jsem si po dlouhé době našla chvilku na napsání několika článků.
Za minulý měsíc se událo spoustu věcí, většina spíše osobních, ale  já se pokusím to postupně všechno nějak shrnout.

Jinak jsem ráda že je konečně zase pěkné počasí, kdy se dá cvičit venku, běhat, nebo si jen tak pročistit hlavu. Přeci jen když se ráno podíváte z okna a je hezky, hned to zvedne náladu

Shrnutí měsíce
Vyzkoušeno několik nových receptů, které postupně přidám i s fotkou. Většinou se jedná o recepty nabouchané protejnem aby svalíky říkam to  jako bych nějaký měla   měli co papat.

Ochutnala jsem něco nového : sójové mléko, sójové párky, Šmakoun čokoládový krém

V druhém květnovém víkendu bylo počasí na běh úplně ideální, tak jsem si nenechala uniknout příležitost a vyběhla. Krásně jsem si pročistila hlavu a samozřejmě fotky z běhu nesmí chybět selfie everywhere



Na závěr se teď zmíním o největší změně, a to - přestup na jinou školu.
Rozhodla jsem se pro Střední Průmyslovou - obor obalová technika, tak doufám že snad to bude obor pro mě :) Se spolužáky si celkem rozumím, navíc je tam pár lidí kteří se také zajímají o podobný styl života a fitness, jako já. Takže běžně celé dvě hodiny Odborného kreslení řešíme Grznára a suplementy. :D

To zatím vše a brzy přidám nové recepty :)
Užívejte sluníčka, opalujte se, žijte ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat